Huurdersvereniging Zonneweide
Opgericht op 20 mei 1974
KvK 40476106

Huurdersvereniging Zonneweide stelt zich ten doel de sociale samenhang op het park te vergroten, en tuinieren in de ruimste zin van het woord te bevorderen (zoveel mogelijk op milieuvriendelijke wijze). De vereniging wil deze doelen bereiken door verschillende activiteiten te organiseren, door de belangen van de huurders van Recreatiepark Zonneweide te behartigen, en door het verstrekken van informatie aan (potentiële) huurders.

Lidmaatschap
Recreatiepark Zonneweide beslaat ruim 160 percelen huurgrond met daarop koophuisjes van verschillend formaat.

Het lidmaatschap van de huurdersvereniging is verplicht voor huurders. Deze voorwaarde is opgenomen in het contract dat huurders met Recreatiepark Zonneweide B.V. sluiten.

De contributie voor het jaar 2023 werd tijdens de Algemene Ledenvergadering vastgesteld op € 20,- per seizoen. Leden ontvangen hiervoor een betalingsverzoek van de penningmeester. Bij ingebruikname na 1 juli bedraagt de contributie € 10,00.

In 2009 bestond Zonneweide 35 jaar. Twee boekjes die ter ere van dit jubileum werden uitgegeven zijn hier te lezen (even het welbekende wachtwoord invullen).

Voor en door de leden
Leden kunnen gebruik maken van zaken en activiteiten die door leden worden georganiseerd of uit de verenigingskas (deels) worden bekostigd.

• Deze website en de nieuwsbrieven
  • AED
  • Jaarlijkse zomerborrel
  • Natuur & tuinieren (plantenruil, composteercursus)
  • Sport- en spel
  • Kinderactiviteiten
  • Kunst en cultuur
  • ….
Zelf een idee voor een activiteit?
Neem contact op met het bestuur of vul het formulier aanvraag bijdrage activiteit in.

Algemene Ledenvergaderingen
Leden ontvangen een uitnodiging voor de jaarlijkse algemene ledenvergadering. De ALV wordt meestal in de maand mei of juni gehouden.

Leden kunnen gedurende het jaar contact opnemen met het Bestuur over zaken die mogelijk tijdens de ALV met de leden besproken moeten worden. Voorafgaand aan de ALV zijn de agenda en bijbehorende stukken te raadplegen via deze website.

Samenstelling Bestuur
Voorzitter: Heidi Braam – Hondsdraf 3
bestuur@huurdersverenigingzonneweide.nl

Secretariaat:/ledenadministratie